Interieur Vinotheek Allemanja

Op het programma stond verkoop, proeverij en informatieverstrekking. De ‘boodschap’ aan de klant moet overtuigend zijn, de expertise voelbaar en de sfeer intiem. De ruimte vroeg om een heel eigen karakter. Toch is de doelgroep bijzonder breed en moet de ruimte voor ieder daarvan uitnodigend en toegankelijk zijn.

De reactie van Emmy Bootsman, Allemanja:

"Ik heb met  4 interieurarchitecten uit mijn netwerk gesprekken gevoerd maar bij Tanja Nieuwenhuyzen Kruseman had ik direct een goed gevoel. En terecht bleek later! Hoewel ze rekening moest houden met een aantal expliciete wensen van mij, een gevelontwerp van mijn architecte en het gegeven dat de uitvoering pas op termijn zou kunnen plaatsvinden, heeft Tanja in 2009 een ontwerp gemaakt dat nu beetje bij beetje zichtbaar wordt zonder in kracht ingeboet te hebben. Tanja kan heel goed luisteren en dringt door tot de kern waardoor haar ontwerp geen eendagsvlieg is. Belangrijkste kwaliteiten: Aangenaam, Deskundige, Creatief"


Wilt u ook meer weten over de mogelijkheden?

Ik wil meer weten ›